تاریخ انتشار : دوشنبه 13 خرداد 1392 - ساعت : 18:57

کد مطلب: 2786 چاپ به اشتراگ گذاشتن

کمیته وحدت بازاریان مازندران بیانیه داد/ "وابا" در آمل اعلام موجودیت کرد

مازند شورا: اصناف و بازاریان شهرستان آمل با تشکیل کمیته‌ای به نام وحدت اصناف و بازاریان آمل برای حضور پرشور مردم در انتخابات بیانیه دادند.

مازند شورا: در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است، کمیته وحدت اصناف و بازاریان آمل به اختصار "وابا" نامیده شده است.

در این بیانیه آمده است: سالگرد ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین پانزده خرداد را بر عموم رهروان و عاشقان امام همام تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

در سیر ادواری تاریخ، کهن شهر آمل، از دیرباز مهد علم و اندیشه، فرهنگ و تمدن، ریاضی و نجوم، فقه و فقاهت، فلسفه و کلام، شعر و شاعری، سیاست و کیاست، رشادت و پایمردی و  عالم و عالم‌پروری بوده که به گواه مآخذ و منابع تاریخی، وجود ده‌ها تن از اندیشمندان، حکما، فلاسفه، عرفا، شعرا این شهر را به ستاره‌ای درخشان در آسمان ایران اسلامی معرفی کرده است که همگان از تلألو و درخشش علوم معقول و منقول بزرگان آن خوشه‌چینی کرده و می‌کنند و در دوران معاصر وجود نورین نیّرین و افتخار جهان اسلام و ایران، حضرات علامه جوادی آملی و علامه حسن‌زاده آملی بر افتخارات آن افزوده است.

در این بیانیه تاکید شده است؛ مردم فهیم و ولایت‌مدار این شهر با خلق حماسه‌های بی‌بدیلی چون حماسه مردمی ششم بهمن 60 و تقدیم شهدای گرانبهایی در جنگ تحمیلی و حضور در تمامی صحنه‌ها و میادین انقلابی، دین خویش را به اسلام و نظام به اثبات رساندند.

بر همگان پوشیده نیست که قشر عظیم و تأثیرگذار کسبه، پیشه‌وران و بازاریان از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری داهیانه و خردمندانه بزرگ معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)  نقش موثر و بسزایی را در به ثمر رسیدن این خیزش مردمی به عهده داشته و همراه و همگام و با سایر اقشار و اصناف مختلف ایران اسلامی اهتمام تام داشته و با بستن و تعطیل کردن مصادر کسب و کار و بنگاه‌ها و مغازه‌های اقتصادی خویش گام بلندی را در پیروزی انقلاب داشته‌اند.

در بیانیه وابا آمده است؛ علاوه بر آن در مناسبت‌های مختلف دینی، مذهبی، اعیاد و درگذشت‌ و شهادت‌های ائمه و مسایل سیاسی اعم از راهپیمایی‌ها، تظاهرات، تحصن‌ها، انتخابات، همایش‌ها و گردهمایی‌هایی که برای دوام و قوام نظام و تقویت روحیه همدلی، وفاق، اتحاد و انسجام نظام، این قشر عظیم اقتصادی کشور با پایین کشیدن کرکره‌های محل کسب خویش، نقش بی‌بدیلی را در جامعه اسلامی به عرصه منصه ظهور رسانیده‌اند و اینک که بیش از سی سال از ظفرمندی انقلاب می‌گذرد، با همان روحیه انقلابی و حماسی خویش، لحظه‌ای عقب ننشسته و با تمام وجود از کیان اسلام، انقلاب و رهبری حمایت کرده و به عنوان بازوان اقتصادی کشور در چرخه ی نوسانات بازار اعم از رکود اقتصادی و تحریم از حریم ولایت و رهبری پاسداری کرده و می‌کند.

در این بیانیه با تاکید بر یک سوال آمده است: اما سوال اینجاست که با توجه به این همه افتخارات و محسنات، آیا جایگاه و پایگاه اقشار بزرگ صنوف و بازاریان در این شرایط کنونی و برهه زمانی که همه دشمنان قسم خورده انقلاب دست به دست هم داده و کمر به نابودی اقتصاد کشور بسته و درصدد کمرنگ کردن و دلسرد کردن مردم انقلابی ایران هستند، این است؟ که در مسایل روزانه و عدم چرخش و رکود اقتصادی با این حال دست از امام و ولایت و رهبری برنداشته و دین خویش را به اسلام و انقلاب ادا می‌کنند.

در بیانیه وابا تصریح شده: اینک ما در برهه‌ای خطیر از انقلاب قرار داریم و با عنایت به منویات و پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سالی که در آنیم و به نام نامی حماسه سیاسی و اقتصادی که از جانب معظم له نامگذاری شده، برآنیم که با حضور حداکثری و مشارکت عمومی قشر عظیم بازاریان، اصناف، کسبه و پیشه‌وران در یازدهم انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، آستین همت بالا زده و با شرکت خویش در این آزمون و امتحان بزرگ الهی سربلند و سرافراز بیرون بیاییم.

کمیته وحدت اصناف و بازاریان شهرستان آمل با تأکید بر حضور و مشارکت همه جانبه در این دو انتخابات سرنوشت ساز، آمادگی خویش را مبنی بر حضور کاندیداهای اصلح و شایسته به عنوان بازوان توانای اتحادیه اصناف و بازاریان در آزمون بزرگ روز 24 خرداد 92 در حماسه سیاسی اعلام داشته و از سروران و بازاریان گرامی مجدانه و صمیمانه خواستاریم تا با انتخاب مردانی از جنس خودشان سهمی را در حضور افراد صالح بازاری در این نمایش باشکوه داشته باشند.


برچسب ها : #انتخابات،اصناف،بازاریان ،آمل #

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : کمیته وحدت بازاریان مازندران بیانیه داد/ "وابا" در آمل اعلام موجودیت کرد

*

*


X https://sport45.site/